LIVS FRÄNASTE TÄVLINGSÅK- MEN 0 POÄNG




Helt otrolig upplevelse hade jag igår, enda tills att jag i luften på andra klippan, inser "klippan är enorm". SMACK i landningen och STOR STOR besvikelse, för jag vet och visste att det kunnat gå, hade de gått hade de varit ett helt magiskt bra åk och jag tagit dam+herrklassens största dropp. Nu har jag släppt gårdagens besvikelse, gått vidare med en ny erfarenhet och härligt självförtroende faktiskt. 25 januari är jag i St Moritz 27 januari står jag på start igen.
Då vet jag att DE GÅR!
Lotten Rapp & Kristina Slinning i nästa års VASSI-ställ by Haglöfs 





Hanna Fisher & Anne May Slinning

Wille, vinnare i herrklassen!

3 kommentarer:

  1. Vad mer är möjligt Lotten!!?! :-))

    SvaraRadera
  2. I St Moritz kommer du skapa rubriker igen, då som vinnare=) lycka till!=D

    SvaraRadera