PAAH HELT SJUKT ---------------------NYÅR!

Nyårsaftonsdagen var banne mig den ÖSIG-galen dagen, på länge länge. Hahaa!
För å kunna förklara mig så må jag va som min älskade käre far 
(förutfattad å generaliserande). Haha!

Ok jag börjar så här! Jag ser alldeles för många människor som håller sig till "hur man ska vara", som i en låg självkänsla tittar över axeln och fnyser åt folk som "inte håller sig till hur man ska vara". Ett fett exempel kan jag ge från Sollefteå uppi Ångermanland, 2mil utanför Sollefteå är/har det varit en gröna-vågen-hippie festival i galet många år. "De som anser sig vara vanligt folk och som bor inne i Sollefteå" de har alldrig satt sin fot där för att på festivalen är ju bara "ovanliga människor" =hippies. Haha! 

Jaaa "ovanlig" är ju kanske inte bra eller lätt att vara i en fårskock, men mellan genier och dårar så är skillnaden -självuppfattning och självkänsla, skulle jag säg. Haha! Kan man gå från fårskocken göra ett fränt ryck ifrån "hur man ska vara", och i det vara helt trygg i vart man är, vart man är påväg och vem man är. Dåååå vettni! Är man ett sånt jädrans fränt GENI !

Jag kände nu i nyår nu när jag är/var hemma här i underbara Funäs att WOW! Jag har så tacksam att jag har så många inspirerande, underbara, kärleksfulla och fräna GENIER runt omkring, som kommit så jädrans långt med sig själva att de kan vara i helt rak hållning vara en "ovanlig människa".
Det är helt sjukt bra att umgås med sådanna, för som jag brukar säga:
Man blir som man umgås, därför ska man umgås med dem som man vill bli som.
(man ska kunna umgås med alla männsikor, men de människorna man har närmast ska vara helt sjukt bra)   
WOW WOW WOW!

Öset som var på dansgolvet igår, alltså WOW WOW WOW!
DET VAR HELT SJUKT BRA!

Tack till alla ni som vågar vara FRÄN!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar