Underbara tankar som snurrar i ANDORRA

Extrem skidåkning tankar alltså... 
Jag ska försöka mig på att förklara lite här idag.
Att få vara proffs på skider- åka till nya berg, träna, ställa sig på starter, gå på åkarfester, äta god gratismat och träffa folket. Wow wow wow! Jag är så galet tacksam varje dag jag sätter mig upp från sängkanten. :) Jag älskar det här livet att ha ett mål som jag är PANG fokuserad på. DET ÄR VERKLIGEN ATT LEVA!  Det som är lite svårt att förklara för "dem som int begrip" är att det är en extrem mental berg och dalbana man stätter sig i när man verkligen vill åka med det här tåget. Rädsla, sorg, glädje, tacksamhet, fokusering, trygghet allt blir det av i massor! DET ÄR UNDERBART! Men som igår när jag kände att jag inte var en av de 4 damerna som tog mig från semifinal, till dagens final... ja då kändes det som jag skulle gå sönder, jag var så så ledsen så jag bara skakade... Puuuh...   Det är sådan uppladdning, förberedelse, träning, adrenalin, rädsla... Så jaaa... det känns, det känns verkligen överallt! Just då tänkte jag "Lotten, gå å lev ett vanligt liv istället!". 

:) Nu sitter jag här med Hanna Fischer (4a i dagens tävling) i vårt hotells bar. På övervåning  håller Mikaela Hollsten (2a i dagens snowboard) och Manuela Mandl (1a i dagen snowboard) och gör sig färdiga för kvällen! Jihaa!!! Hi ho let´s go!
                                                                                       Mikaela
                                                                                       Hanna

Dam pallen skidor
Christoffer Granbom, 2a SNOWBOARD!

Imorgon drar vi fyra brudar till Barcelona å öser tills onsdag, 
då de flygs till Schweiz!
Om två veckor är det tävling igen. Å det enda rätta som känns är att fortsätta ösa på. Fortsätta mata på i tävlandet, få fler erfarenheter (för detta är en erfarenhets-sport). Ha kul! Jag vet att jag har så mycket av det fysiska som krävs, det klaffen med det mentala som jag liksom väntar på...
Jihaaa och mmm mmm! / L

2 kommentarer:

  1. Du är en grym tjej Lotten, även om du inte tog dig till final i helgen!! Det är bara att kämpa på så är du snart där!:)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Såklart Lotten, DU vet att DU har det som krävs, nu väntar vi bara på när timingen är rätt.....
    Då smäller det!!

    SvaraRadera